معرفی سایت ها و شبکه های اجتماعی مورد نیاز شما

به دنبال چه سایت یا شبکه اجتماعی هستید ؟

معرفی سایت ها و شبکه های اجتماعی مورد نیاز شما

به دنبال چه سایت یا شبکه اجتماعی هستید ؟

معرفی سایت ، معرفی شبکه های اجتماعی ، تحلیل پیج اینستاگرام ، کانال تلگرام ، گروه تلگرام ،تبلیغ کانال تلگرام،Telegram
ثبت رایگان کانال تلگرام ،

  • ۰
  • ۰

چگونگی دسترسی به تنظیمات امنیت و حریم خصوصی در نرم‌افزار پیام رسان تلگرام، طریقه استفاده از امکانات حفاظت از حریم خصوصی و نحوه گفتگوی محرمانه آموزش‌هایی است که حالا با فراگیر شدن این پیام‌رسان ضروری است. به گزارش فارس، با وجود ادعای توسعه‌دهندگان تلگرام مبنی بر امنیت و رمزگذاری کامل ارتباطات، داشتن آگاهی از روش های افزایش میزان امنیت در هنگام استفاده از آن و دانستن تمامی امکانات امنیتی و روش های حفظ حریم خصوصی مساله ای است که نه تنها در این ابزار بلکه در هر ابزار دیگری امری مهم و قابل توجه است. مرکز امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در گزارشی به آموزش چگونگی دسترسی به تنظیمات امنیت و حریم خصوصی در این نرم‌افزار پرداخته است.
 

 

تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی

 نرم‌افزار تلگرام نسبتا امکانات مناسبی برای محافظت از امنیت و حریم خصوصی کاربران ارائه داده است. برای دسترسی به این تنظیمات بر روی تلفن‌های همراه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ابتدا در صفحه اصلی این نرم‌افزار گزینه  (بالا سمت چپ) را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه منوی زیر نمایش داده می‌شود. در لیست نمایش داده‌شده وارد گزینه Setting شوید (در تلفن‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS از همان ابتدا می‌توانید گزینه Settings در پایین سمت راست را انتخاب کنید).
 

 

همه چیز درباره امنیت و حریم خصوصی در تلگرام

 

 


با این کار منویی شامل انواع تنظیمات برنامه تلگرام نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها تنظیمات امنیت و حریم خصوصی است. صفحه اصلی تنظیمات مربوط به امنیت و حریم خصوصی افراد در تلگرام به شکل زیر است که در آن بخش‌های مختلفی وجود دارد و کاربر می‌بایست شناخت و آگاهی کافی از این امکانات و نحوه افزایش امنیت خود توسط آن‌ها را داشته باشد. در ادامه به ترتیب به بیان بخش‌های مختلف و نحوه استفاده و کاربرد آن‌ها  خواهیم پرداخت.
 

 

همه چیز درباره امنیت و حریم خصوصی در تلگرام

نظرات (۱)

  • کوشا ساعی
  • به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
    این یک نظر آزمایشی است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی